Έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο στο σχήμα στα νύχια , όσο και στο γενικό αποτέλεσμα! Βρήκαμε παρέα αυτό που είχα στο μυαλό μου και πράγματι είναι τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•Μανικιούρ
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον και πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•Μανικιούρ
Άννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
είμαι πολύ ευχαριστημένη, άψογος χώρος κι προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•Μανικιούρ
Ειρήνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καθαρός χώρος, η Γιώτα πολυ περιποιητικη και καταρτισμένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•Πεντικιούρ
Ζωη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Γιώτα είναι εξαιρετική στην δουλειά της. Είναι ταχύτατη και το αποτέλεσμα είναι άκρως ποιοτικό. Δεν την αλλάζω με τίποτα!