Τέλεια όπως κάθε φορά.Κ πάντα ανυπομονώ για το επόμενο ραντεβού.Καθαρά...η Γιώτα σχολαστική κ της λεπτομέρειας...Άψογη!!!Κ επαγγελματίας....κ αρκετά οικονομικό θα τολμήσω να πω.Αν κ δεν ξέρω ακριβώς τι παόζει μα κ ΔΕΝ έχω σκοπό να πάω αλλού ή να αλλάξω την Γιώτα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Thodoris•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα•Μανικιούρ
Αννα Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι εξαιρετική η Γιωτουλα πολύ εξυπηρέτικη ευγενική πρόθυμη 💞💞