Πολύ εξυπηρετικά και ευγενικά κορίτσια
Πολύ καλές και γρήγορες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πάντα με υπέροχη διάθεση και εξυπηρετικές!
Απίστευτη περιποίηση στα νύχια μου!
Έχουν δυναμώσει πάρα πολυ!
Το σχήμα και το βάψιμο πάντα χωρίς ατέλειες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Despoina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τόσο το κατάστημα όσο και οι κοπέλες που το απαρτίζουν είναι εξαιρετικά! Πραγματικά τους εμπιστεύομαι γιατί απολαμβάνω το αποτέλεσμα!!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ επαγγελματική δουλειά, highly recommended!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο