Ωραίο περιβάλλον ευγενικό προσωπικό πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν καταπληκτικά!!! εξάλλου πηγαίνω χρόνια στο συγκεκριμένο κατάστημα για την άψογη εξυπηρέτηση καθαριότητα και ευγένια.Αριστες όλες οι κοπέλες στην δουλειά τους.Και η Νίντα φοβερή!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ
ελενη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ φιλικό περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Niki•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν το καλύτερο μανικιούρ που έχω κάνει! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!