τέλεια όλα, ευχαριστώ για το μανικιούρ και πεντικιούρ!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Thalia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εντύπωση μου έμεινε! Εξυπηρέτηση, καθαριότητα, συμπεριφορά! Το μόνο που θα είχα να πω, είναι ότι θα ήθελα κάπως περισσότερες επιλογές στα χρώματα των μανό.😊☺️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Θεοδώρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός και δροσερός χώρος εν μέσω καύσωνα!Τα κορίτσια είναι ευγενικά και προσχαρα. Η Νιντα είναι άριστη επαγγελματίας! Σιγουρα θα τις ξαναεπισκεφτω! :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο