Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Πεντικιούρ
Marieta•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι τον εν λόγω χώρο. Δεν είχα ποτέ κάποιο παράπονο. Στην τελευταία μου επίσκεψη όμως, αν και έκανα ενισχυμένο ημιμόνιμο μανικιούρ και η κοπέλα μου έκανε όμορφη και προσεγμένη δουλειά, ξεκίνησε να χαλάει στις άκρες (συγκεκριμένα σε δύο νύχια) και ένα νύχι μου έσπασε (κάτι που δεν μου έχει ξανασυμβεί με ενισχυμένο μανικιούρ) - συγκεκριμένα 5 μέρες μετά το ραντεβού χωρίς να ταλαιπωρηθούν τα νύχια. (γι' αυτό και τα 4 αστέρια)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Tzina•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια 🥰
Ελένη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΜΑΚΙΚΙΟΥΡ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
Μανικιούρ
ΜΑΡΙΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο αποτέλεσμα και ωραίος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο