Ξερω οτι οταν παω σε αυτο το μαγαζι το αποτέλεσμα θα με αποζημιωσει..δεν ζηταω κατι ιδιαίτερο απο σχεδια αλλα το ημιμονιμο και θα κρατησει και τα νυχια δεν θα σπασουν!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι πολύ καλή στην δουλειά της ένα μήνα τώρα και τα νύχια μου είναι μια χαρόυλα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΥΡΙΑΚΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΛΥΨΩ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικά τα κορίτσια!!!!! Μπράβο!!!! Υπεύθυνες, ευγενικές,αποτελεσματικότατες.
Πεντικιούρ
ΑΝΝΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τόσο η Λιάνα όσο και η Μαριάννα έκαναν εξαιρετική δουλειά.