Πολύ καλή δουλειά ! Επιμονή στη λεπτόμερεια και επαγγελματισμός !
Συντήρηση Νυχιών
Ευαγγελία Δ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά κάνουν όλα τα κορίτσια, με το χαμόγελο στο πρόσωπο και με μοναδικό τους μέλημα η εξυπηρέτηση της πελάτισσας..😘😘
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Aglaia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ ευχαριστημένη με τα κοριτσια και τη δουλεια τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χάρις•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη τα κορίτσια είναι καταπληκτικά❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ
Matilda R.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον. Το προσωπικό ευγενέστατο και οι υπηρεσίες άψογες, όπως ταιριάζουν σε επαγγελματίες με εμπειρία και αγάπη για την δουλειά τους!!!