Όπως πάντα άψογη εξυπηρέτηση και προσεκτική δουλειά !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερινα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ
Μαρ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια. Έχω επισκεφθεί το χώρο 2 φορές και θα συνεχίσω. Άψογο το ημιμονιμο, κράτησε 1 μήνα που ήμουν διακοπές, το ίδιο και το πεντικιούρ. Όλα τέλεια ❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφια•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The best!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα απόλυτα ικανοποιημενη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο