Πολύ καλή εντύπωση μου έχει δώσει το μαγαζί συνολικά και ειδικότερα και η Λιάνα και η Στεφανία με τις οποίες έχω κάνει Πεντικιούρ Ημιμόνιμο! Θα τις ξαναπροτιμήσω και τις συστήνω ανεπιφύλακτα! Είναι εξαιρετικές επαγγελματίες, και δίνουν έμφαση στις λεπτομέρειες!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά !!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χιωτη Ε.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ola teleia !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Μανικιούρ
Taxiarhoula•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά με λεπτομέρεια!! Ωραίο και καθαρό περιβάλλον.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και από τα κορίτσια στο κατάστημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Πεντικιούρ