Το προσωπικό καθώς και οι η ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουν τα κορίτσια είναι εξαιρετικά. Το κλίμα είναι ευχάριστο και οι κοπέλες πρόθυμες να εξυπηρετήσουν στο μέγιστο βαθμό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κορίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ελευθερία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα για ακόμα μια φορά!! το μανικιούρ ήταν διάρκειας και κράτησε 15 μέρες!!! Το πεντικιούρ σχολαστικό και απολαυστικατο. φευ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίντα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αναστασία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πολύ! Φοβερή εξυπηρέτηση για μια ακόμα φορά!