Η κοπέλα ήταν λες και βρισκόταν σε πένθος ούτε χαμόγελο ούτε τπτ κατανοώ την κουράσει αλλά οι υπάλληλοι είναι ο καθρέφτης του μαγαζιού να νύχια άθλια με το που ήρθα σπίτι φουσκώματα παντού χοντρά νύχια που θα έκανε καλύτερα ακόμη και μια αρχάρια κρίμα τα 50 ευρώ δεν πρόκειται να ξαναπάω λυπάμαι τόσος ντόρος για το τπτ η μόνη που ήταν ευγενική και με χαμόγελο ήταν η κοπέλα στο ταμείο η μελαχρινή
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Marilena•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερή αξία..όλες οι κοπέλες καλές στην δουλειά τους και πάντα με χαμόγελο σου φτιάχνουν την διάθεση 💜
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eirini•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση!
Πεντικιούρ
Marieta•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με εξυπηρέτησε η Στεφάνια, η οποία έκανε φανταστική δουλειά με το acrygel, όπως επίσης κ με το ombre που ζήτησα.