Άψογη εξυπηρέτηση από καλοσυνάτες επαγγελματίες . Ασχολούνται με τον/την κάθε πελάτη/τισσα για την ιδιαιτερότητα που έχει . Καθαρότητα στο χώρο και στα εργαλεία !!!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νικολαου Ε.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΠΟΛΥ ΓΡΉΓΟΡΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΉ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΑΓΓΕΛΙΚΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειναι εξαιρετικη η Στεφανια!!!! και ο χωρος απιστευτος, ζεστος κι ομορφος πολυ!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
MARIA•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Στεφανία είναι εξαιρετική στη δουλειά της!Γρήγορη, περιποιητική, προσεκτική!