Άκρως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.Χρεώνουν τελειως διαφορετικές τιμες από τις αναγραφόμενες στην εφαρμογή και εκ των υστέρων ζητούν συγγνώμη και δεσμεύονται ότι θα τις αλλάξουν χωρίς να το κάνουν ενώ παράλληλα δεν αλλάζουν την χρέωση.Τελειωμένα βερνίκια που τσιγκουνεύονται την ποσότητα.Για να μην σχολιάσω ότι όταν έκανα δοκιμή με το πρώτο ροζ βερνίκι συνέχισε να βάφει τα υπόλοιπα με άλλη ροζ απόχρωση και το πρώτο το άφησε ως έχει γιατί και καλά δεν έχει μεγάλη διαφορα….Βιαστικες στη δουλειά τους και αγενεστατες.Πραγματικά η χειρότερη εμπειρία που έχω ως τώρα