Πολύ φιλικός χώρος και πολύ όμορφες και περιποιημένες όλες οι κοπέλες
Πεντικιούρ
Ioanna•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι καθαρός και περιποιημένος. Το προσωπικό αλλάζει αρκετά συχνά ωστόσο και φαίνεται ότι η ποιότητα της γνώσης των υπηρεσιών έχει πέσει αρκετά.
Πεντικιούρ
Maria•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλά αλλά λίγο τσιμπημένα!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΓΕΩΡΓΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός και όμορφος χώρος, με εξυπηρέτησαν με επαγγελματισμό και έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες τους.