Πολυ ευχαριστημενη με την Εμιλυ και την Αντελ. Οι κοπελες στο ταμειο με χρεωνουν καθε φορα διαφορετικο ποσο για την ιδια υπηρεσια. Προερχομαι απο το χωρο, γνωριζω την διαδικασια. Οι τακτικες αυτες ειναι λυπηρες για 2 ευρω κερδος σε τακτικους πελατες.
Πιάσιμο Μαλλιών
Jackie•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός. Καθαριότητα.Πολλή καλή εξυπηρέτηση. Το προτεινω ανεπιφυλακτα.