πολύ καλή εξυπηρέτηση! η χρέωση ήταν διαφορετική λόγω του μήκους των μαλλιών.
Πιάσιμο Μαλλιών
Markella•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πολύ! Πολύ καλή για εξυπηρέτηση!
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…
Konstantina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μανικιούρ και πεντικιούρ!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Artemis•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό, πολύ καθαρός χώρος, όμορφο περιβάλλον, εξαιρετική παροχή υπηρεσιών. Το ίσιωμα (σε σγουρό ταλαιπωρημένο μαλλί) από την ΕΜΙΛΥ ήταν τέλειο και παραμένει τρεις ημέρες μετά.
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Λεμονιά•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα μανικιούρ ημιμόνιμο-μετά από ένα αποτυχημένο σε μαγαζί κοντά στην Πανόρμου που μετά από πέντε μέρες άρχισε να χαλάει - κι έχω μείνει φοβερά ικανοποιημένη,ο χώρος είναι καθαρός, όλες οι υπάλληλοι ευγενικές ενώ η κυρία Σαλη Σανκαρε που μου έφτιαξε τα νύχια επαγγελματίας με γνώση στο αντικείμενο.Θα το επισκεφθώ σίγουρα ξανά!