Επαγγελματική δουλειά, με ευχάριστο περιβάλλον, όλες οι κοπέλες ευγενεστατες και εξυπηρετικές! Η δουλειά τους δε, πάρα πολύ καλή για αυτό και εδώ και λίγο καιρό είμαι φανατική πελάτισσα τους.
Τους συστήνω ανεπιφύλακτα!
Συντήρηση Νυχιών
Βαρβάρα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες, φιλόξενο περιβάλλον και η Σαλλυ εξαιρετική επαγγελματίας
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευχάριστη και ευσυνείδητη
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΤΣΑΚΊΡΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
κάθε φορά που επισκέπτομαι το petit cure, απολαμβάνω τις υπηρεσίες και την ευγένεια των κοριτσιών. ποιότητα και διάρκεια.