Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που περίμενα. Μέτριο...και το χρώμα (ombre αλλά καθόλου καλό "τελείωμα") και το σχήμα (καμία ομοιομορφία στα νύχια, άλλα πιο μακριά κι άλλα πιο κοντά) (άλλη κοπέλα μου έκανε το σχήμα κι άλλη το χρώμα). Όταν έδειξα τη δυσαρέσκειά μου η τεχνίτρια ελαφρώς θύμωσε....