Το καλύτερο κατάστημα στην περιοχή! Η Αντελ καταπληκτική.
Πιάσιμο Μαλλιών
ΕΛΕΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Παρόλο που είχα κλείσει ραντεβού μόνο για φορμάρισμα, το προσωπικό με εξυπηρέτησε εκτάκτως εξασφαλίζοντας χρόνο και για καθαρισμό φρυδιών και για μανικιούρ. Όλο το προσωπικό είχε άψογη συμπεριφορά και το περιβάλλον ήταν πολύ φιλικό. Θα επιλέξω σίγουρα το κομμωτήριο αυτό στο μέλλον.