Όλα τέλεια και η Σάλη εξαιρετική. Θα ξαναπάω σίγουρα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΖΗΝΟΒΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός χώρος με συνέπεια στα ραντεβού και επαγγελματικό αποτελέσμα!!!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
IOANNA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
...
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Client•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η υπάλληλος ήταν πολύ ευγενικήαλλα το αποτέλεσμα μέτριο και η καθαριότητα του χώρου περιορισμένη. Μια ημέρα μετά στο δάκτυλο μου έγινε απόστημα με πύον.
Μανικιούρ
Dimitra•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εξυπηρέτηση, ωραίο σημείο, θα ξαναπήγαινα!