Παντα πολύ καλό αποτέλεσμα, γρήγορη εξυπηρέτηση και χτένισμα που κρατάει
Πιάσιμο Μαλλιών
Leda•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη, τα κορίτσια πάντα ευγενικά και οι υπηρεσίες άψογες.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκυ Τ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές τεχνητριες!
Μανικιούρ
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Εβιτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε μήνα πηγαίνω για συντήρηση στο gel το οποίο παραμένει όπως την 1η μέρα! Ο χώρος πεντακάθαρος και όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, η δε Σάλυ κάνει το καλύτερο gel! Tους συστήνω ανεπιφύλακτα!