Καλό με επαγγελματισμό στην προχή υπηρεσιών, ευγένεια και χαμόγελο
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Elisabeth•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιουρ ήταν πολυ καλό, αλλά στο πεντικιούρ δεν έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις πτέρνες με αποτέλεσμα από την επόμενη κιόλας ημέρα να φαίνονται απεριποιητες.