Δε μου κράτησε η βάση και ήμουν σίγουρη από την αρχή ότι δε θα κρατούσε γιατί την έχω ξανακάνει, τα νυχια έχουν αρχίσει ήδη και φουσκώνουν από τα νερά και τα απορρυπαντικά Είμαι Καθαριστρια όποτε λόγω επαγγέλματος δε κρατάνε εύκολα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Margarita•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα όπως πάντα, σταθερή αξία η Σάλη!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΖΗΝΟΒΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος, περιποιημένος, και όλες οι κοπέλες ευχάριστες και επαγγελματίες, άψογες!