Η εμπειρία δεν ήταν καθόλου καλή. Το χρώμα δεν στρώθηκε σωστά από την τεχνίτρια, είχε σημάδια που τα πρόσεξα δυστυχώς μόλις έφυγα, και τα υλικά ήταν κακής ποιότητας. Δυστυχώς δεν θα το ξαναπροτιμήσω.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Apostolou•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση, ευγένεια και κατάρτιση!
Πεντικιούρ
ΒΑΚΟΥΤΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα καταπληκτική η Εμιλη. Ίσιωμα και περιποίηση
Πιάσιμο Μαλλιών
Leda•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική! πολύ περιποιητική γρήγορη αλλά και προσεκτική ταυτόχρονα. Γνωρίζει τι χρειάζονται τα μαλλιά και σου προτείνει λύσεις ανάλογα με το χρόνο που έχεις για την φροντίδα του χτενίσματος στην καθημερινότητα σου.
Γυναικείο Κούρεμα
Teresa•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα σήμερα στο Petit Cute Nails για μανικιούρ και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη, το κατάστημα ήταν καθαρό και περιποιημένο, αλλά τα νύχια μου χάλια. Λυπάμαι.