Η Ειρήνη ήταν άκρως εξυπηρετική και σχολαστική στο πεντικιούρ. Συνιστώ τόσο το μαγαζί όσο και την ίδια την Ειρήνη. Το σημείο είναι απίστευτα βολικό για τις γυναίκες εργαζόμενες.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αννα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άμεση γρήγορη εξυπηρέτηση πολύ πρωί !
Χτένισμα
ΔΑΦΝΗ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν τέλεια! Έκανε πολύ καλή δουλειά και αρκετά γρήγορη!