Καθυστέρησαν μισή ώρα στο ραντεβού μας. Το προσωπικό ήταν ευγενικό και πρόθυμο αλλά το αποτέλεσμα απογοητευτικό.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ion•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
thank you very much Emily one more time!!!
Πιάσιμο Μαλλιών
ΓΕΩΡΓΙΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθυστέρησαν να με εξυπηρετήσουν 20 λεπτά και ο χρόνος που αφιέρωσαν ήταν 10-15’ λεπτά. Ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, ήθελα κάτι απλό. Η Νίκη ήταν πολύ καλή και ευγενική!