Προς αποφυγη!!! Το ίδιο απλό χτένισμα που είχα κάνει 2 εβδομάδες πριν χρεώθηκε τώρα ακριβότερα, χωρίς καμία ενημέρωση, παρότι ζήτησα ακριβώς την ίδια υπηρεσία και έδειξα και τη φωτογραφία από το προηγούμενο ραντεβού. Στο ταμείο δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν τη διαφορά και μου πρότειναν τιμή προηγούμενης φοράς μόνο με μετρητά και χωρίς απόδειξη, πράγμα παράνομο, και αποδεικνύει την πραγματική χρέωση. Από τις κριτικές φαίνεται πως δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό αλλά επαναλαμβανόμενη πρακτική.
Πιάσιμο Μαλλιών
Anna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστος χώρος! Άψογη εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα ❤️