Είχα πραγματικά πολύ καλή εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα! Οι τεχνίτριες είναι απίστευτα ευγενικές και εξυπηρετικές και εννοείται επαγγελματίες στην δουλειά τους. Σίγουρα θα το ξανά προτιμήσω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Afroditi•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα ακριβώς όπως ζητήθηκε!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αναστασία•22 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Sofia•23 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η εμπειρία μου, αν και ήταν η 1η φορά που επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κατάστημα. Όμορφος χώρος, καθαρός και οι κοπέλες πολύ ευγενικές, προσεκτικές, με εξαιρετικά ευχάριστη διάθεση. Το αποτέλεσμα αξιόλογο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.