Όλα τέλεια! Μπράβο στα κορίτσια και στη δουλειά τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
ΕΥH•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές και οι δύο κοπέλες !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
ΧΑΡΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον είναι φιλικό .
Το προσωπικό, η Λίντα και η Ευτυχία είναι άριστα καταρτισμένες, με επινομή στη λεπτομέρεια και στο τέλειο αποτέλεσμα.
Συνιστώ το petal blanc ανεπιφύλακτα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αλεξία Καρυπίδου•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλό κλίμα, και οι δύο κυρίες ήταν πολύ ευγενικές, και με πρόσεξαν ιδιαίτερα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νεφέλη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πιο καθαρό μαγαζί που έχω επισκεφθεί!! πολύ καλή εξυπηρέτηση, ευγενικό προσωπικό!! απόλυτα ευχαριστημένη με την υπηρεσία!! σας ευχαριστώ πολύ!!