Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ακόμα μια φορά που είμαι παρά πολυ ευχαριστημένη με την δουλειά που έκανε η Ευτυχία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Γεωργία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα, κάθε φορά που πηγαίνω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Αλεξία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά στο Petal blanc , έμεινα αρκετά ικανοποιημένη. Τα κορίτσια ευγενικά και επαγγελματίες. Λιντίτα ευχαριστώ για την υπέροχη δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Kyriaki•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια ατμόσφαιρα, ωραία διακόσμηση, φιλικό περιβάλλον, κάνεις τα νύχια σου και χαλαρώνεις, πολύ καλή δουλειά στα νύχια και άριστη επικοινωνία για να διαλέξεις τι θες και πως το θες.