Πολύ καλές είναι πολύ ευγενικές και σε κάνουν να νιώσεις σαν στο σπίτι σου 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Anastasia•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γι ακόμα μια φορά έμεινα ευχαριστημένη από τη δουλειά της Ευτυχίας. Άψογη επαγγελματίας με μεράκι και ωραίες ιδέες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Ευη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια! Τα νύχια άθικτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Αλεξία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γνώρισα τις δύο αυτές υπέροχες κυρίες πριν 3 μήνες όταν έκλεισα ραντεβού στο κατάστημα τους για πρώτη φορά εξαιρετικά φιλικές ευγενικές και πάνω από όλα επαγγελματίες!!!! Εννοείται ότι πάω μια φορά το μήνα για μανικιούρ το περιβάλλον είναι εξαιρετικά καθαρό όπως και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν και πάντα όταν τελειώνουν από την μια πελάτισσα πριν καθίσει η επόμενη καθαρίζουν τα πάντα από φουρνάκια μέχρι και τις καρέκλες!!! Και τώρα που το στόλισαν είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!! Μπράβο κορίτσια!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel