Το αποτέλεσμα στα νύχια ήταν μεν όμορφο, αλλά θεωρώ ότι υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης. 🙂 Ωστόσο, έμεινα πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα στα φρύδια! 😁
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαίρη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστημένη, πολύ ευγενικές κυρίες!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Eleftheria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το συγκεκριμένο ήταν για δώρο αλλά η κολλητή μου έμεινε πολύ ευχαριστημένη!!