Παρα πολύ καλό κομμωτήριο από Ευγενία από καθαριότητα και ακόμα και υπηρεσίες πολύ καλές και οικονομικές. Ο Ντινος απίστευτος και τα λόγια του πιάνουν τόπο. Με κάνανε πολύ χαρούμενη να ναι καλά τα παιδιά.
Εξυπηρετήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ •Πιάσιμο Μαλλιών
Νεφέλη•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επιτέλους ένα μαγαζί που έχει μανό για απλό πεντικιούρ να διαλέξεις και δεν σε πιέζει για ημιμόνιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ •Πεντικιούρ
ΔΗΜΗΤΡΑ•12 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα. Στο πεντικιουρ κ μανικιουρ η τεχνίτρια ειχε απολυτη γνωση του αντικειμενου της. Το ίδιο ευχαριστηενη εμεινα κ απο τα μαλλιά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Sofia•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
good and nice staff ⚕️they are quick , clean and polit