Η Ελένη ήταν εξαιρετική στη δουλειά της. Ευχαριστώ πολύ για όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👍
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή Α.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική και πολύ σχολαστική η Ειρήνη! Ο χώρος άψογος!
Πεντικιούρ
Vasso•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευχαριστημένη και αυτή τη φορά. το αποτέλεσμα πολύ καλό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marilenatavladaki•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παραπάνω από ευχαριστημένη. Τέλειο αποτέλεσμα με διάρκεια και χωρίς αναμονή. Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον. Όλα τα κορίτσια πρόθυμα να εξυπηρετήσουν και η Πόπη όπως πάντα εξαιρετική!