Έκλεισα ραντεβού για 2υπηρεσίες στην μητέρα μου κ η εμπειρία της ήταν τραγική!Πήγε νωρίτερα 10’ κ την επίπληξαν για αυτό.Ολη η συμπεριφορά τους απρεπείς.Και τις δύο υπηρεσίες της ξεπέταξαν σε1 ώρα.Το δικό μου ραντεβού δεν το έκανα φυσικά
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ικανοποιημένη από το πεντικιούρ και τη Μαρινέλλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο..
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γιαλυτη Σ.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό, πολύ καλή περιποίηση σε χέρια και πόδια, ποικιλία χρωμάτων, συνέπεια στα ραντεβού.