Πολύ όμορφο και καθαρό μαγαζί. Οι τεχνίτριες εξαιρετικές και ευγενέστατες. Το αποτέλεσμα άριστο και όλα εντός χρόνου. Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eirini•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ασσαργιωτακη Σ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλη εξυπηρέτηση.η Πόπη ειναι πολυ καλη στην δουλεια της
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρα πολύ καλό! Δεν βρίσκουμε εύκολα ενισχυμενο ημιμονιμο στον τόπο μας. Άριστο αποτέλεσμα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευδοκια•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, τέλειο αποτέλεσμα νυχιών ακριβώς αυτό που ήθελα, όμορφα διακοσμημένος χώρος φοβερό προσωπικό φυσικά και θα ξαναπάω και το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!