Επαγγελματισμος και φιλικό περιβάλλον απ' όλο το προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΕΝΓΚΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
δυστυχως η μαλβινα δεν μου εκανε πολυ καλη δουλεια στα χερια και στα ποδια με πονεσε αρκετά,παρολα αυτα το αποτελεσμα ειναι καλο.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαλβίνα πολυ εξυπηρετική και γλυκούλα.
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Sofia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικές προσωπικότητες και καταπληκτικες επαγγελματίες! Το αποτέλεσμα κάθε φορά είναι άψογο και η ατμόσφαιρα πολύ φιλική και ευχάριστη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ρενάτα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, προσεγμένη δουλειά και καθαρός χώρος. Το μανικιούρ και το πεντικιούρ κράτησαν αρκετές μέρες