Έμεινα πολύ ευχαριστημένη απ όλα τα κορίτσια που με εξυπηρέτησαν! Ωραίος χώρος και πολύκαλή δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κωστογλου •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευμορφια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση ήταν καταπληκτική. Η μαρινέλλα ήταν γρήγορη, ευγενική και πρόλαβε να μου κάνει το σχέδιο που ζήτησα εντός του χρόνου του ραντεβού μου, παρόλο που δεν ήταν προγραμματισμένο. έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη
Μανικιούρ
ΠΟΠΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το καταστημα , τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά κι ευχάριστα !
Η Ποπη πολύ γλυκιά και πολύ καλή στη δουλειά της είμαι πολύ ικανοποιημένη !