Όλα τέλεια!!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα οργάνωση καθαριότητα ευγένεια υπέροχη δουλειά! Τρία χρόνια τώρα δεν τους αλλάζωε τίποτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΗΝΕΛΟΠΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια! Τα κορίτσια κάνουν εξαιρετική δουλειά πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υακίνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Dimitra•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πιο τέλειο μανικιούρ..Η Πόπη πολύ προσεκτική και της λεπτομέρειας..
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΦΩΤΕΙΝΗ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι χρόνια πελάτισσα και ειλικρινά η δουλειά που γίνεται εκεί είναι φανταστική. Τα υλικά είναι καταπληκτικά , τα παιδιά , ο χώρος . Δεν έχω να πω τίποτα αρνητικό . Η Ελένη είναι σωστή επαγγελματίας , πάντα με προσοχή στην λεπτομέρεια! Χαμόγελο , ζεστασιά , καλές υπηρεσίες και καλές τιμές . Αυτό είναι αυτό το κατάστημα . Δεν το αλλάζω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γιουλη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον είναι υπέροχο καθώς και οι τεχνίτριες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υακίνθη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο