Επαγγελματισμός, ευγένεια και θετική διάθεση. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, προσεγμένο στη λεπτομέρεια και άψογης ποιότητας. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το κατάστημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μαρινέλλα is the sweetest girl and the best nail artist ♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
stella farsari•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική! Φοβερή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ
mairy•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰🥰🥰
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια Σ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο