Είναι το μοναδικό κατάστημα, που μου κρατάει το ημιμονιμο ένα μήνα χωρίς να έχει πάθει καμία φθορά.. Και δούλευα και σε δουλειά που να έχεις νύχια είναι δύσκολη, και δεν κρατάνε .. (Τσαγκαρισα)
Δεν το αλλάζω πλέον..
Τα κορίτσια άψογα, και η εξυπηρέτηση.. ❤️❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντινα Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι super !!!
Το αποτέλεσμα τέλειο!!!
🥰🥰🥰
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη δουλειά !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιαννα Γ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό περιβάλλον! Εξαιρετικοί επαγγελματίες πάντα με χαμόγελο! Ελπίδα και Πόπη είστε ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!