Το πεντικιούρ είναι τέχνη … είναι μεγάλη ιστορία να φεύγεις και να νιώθεις ανανεωμένη και προσεγμένη .
Η Ελένη είναι τελειομανής στην δουλειά της όποτε το αποτέλεσμα είναι πάντα άρτιο και προσεγμένο .
Συστήνω ανεπιφύλακτα .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Πεντικιούρ
Χριστινα Στ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ μου ήταν για άλλη μια φορά καταπληκτικό και ότι ακριβώς ήθελα - η ελενη πρότεινε πάντα σε σχέση με το δικό μου γούστο το κάτι παραπάνω που ήρθε και το ολοκλήρωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο .
Προτείνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ
Χριστινα Στ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική τεχνική τέλειο αποτέλεσμα με έμφαση στη λεπτομέρεια !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η υπάλληλος κατείχε εξαιρετικά την τεχνική της κλωστής ! μπράβο !
Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτικη τεχνητρια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο