η ατμόσφαιρα είναι ζεστή,οι υπάλληλοι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί, μηδενός εξαιρουμένου! Η δουλειά που γίνεται είναι πολύ προσεκτική, με λεπτομέρεια και πολλή αγάπη!!! άλλωστε αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Κωστογλου •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marianna•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φανταστικη δουλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υακίνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Georgia•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έφτασα στον χώρο κανονικά την ώρα του ραντεβού (και νωρίτερα) και μου τοποθέτησε μια κοπέλα τα πόδια στο νερό και μου είπε σε λίγο θα έρθει η κοπέλα που θα μου κάνει το πεντικιούρ. Περίμενα 24’ έτσι χωρίς καμία ενημέρωση οτι θα υπάρξει τόσο μεγάλη καθυστέρηση και γιατί.Οταν ήρθε η κοπέλα η οποία ήταν ευγενέστατη μου ζήτησε συγνώμη. Ωστόσο η δουλειά που έγινε ήταν αρκετά πρόχειρη και επιπλέον υπήρχε έλλειψη σε αρκετά από τα χρώματα.Είχα μεγαλύτερες προσδοκίες βάσει των κριτικών που είχα διαβασει
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Athina•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια 🌷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρινέλλα •Μανικιούρ
Στέλλα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα. Τέλεια εξυπηρέτηση. Τέλεια νύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Υακίνθη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο