Χαλαρή ατμόσφαιρα, άψογη καθαριότητα και προσωπικό φιλικό, προσιτό και ευγενέστατο. Τα κορίτσια ΟΛΑ ένα κι ένα, υπεύθυνα στη δουλειά τους έτοιμα να σε εξυπηρετήσουν. Δεν αργείς ποτέ στο ραντεβού σου και φεύγεις πάντα αναζωογονημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βανέσα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δάφνη είναι καταπληκτική τεχνιτρια! Την συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξιαδου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο το μασάζ της Δάφνης! Θα ξανακλείσω ραντεβού
Χαλαρωτικό ΜασάζΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταυρούλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν. Πολύ καλή η Ιφιγένεια