Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αθηνά•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέπτομαι το κατάστημα πολλά χρόνια και πάντα μένα απόλυτα ικανοποιημένη. Επαγγελματικό αποτέλεσμα, ευχάριστο περιβάλλον και απόλυτα καθαρό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.