Άψογο αποτέλεσμα οπως πάντα. Τα κορίτσια φροντίζουν πάντα να κάνουν το καλύτερο που μπορούν. Η ατμόσφαιρα φιλική και ευχάριστη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Συντήρηση Νυχιών
Γιώτα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οσες φορές και να αξιολογησω το μερος δεν υπάρχει περίπτωση να διαβασετε κατι αρνητικό.Εξαιρετικο σε όλα.Ποιοτητα, συνέπεια, ευγένεια, καθαριότητα, επαγγελματισμος, ευχάριστο περιβάλλον.⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΝΤΙΚΙΔΟΥ ΕΥΘΑΛΙΑ •7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΥΡΤΩ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το περιβάλλον πολύ ζεστό και φιλικό!τα κορίτσια όλα με το χαμόγελο και πολύ ευγενικά!η Τζούλια εξαιρετική επαγγελματίας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζούλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξάνδρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο , καθαρό περιβάλλον! Πολύ ευγενικά τα κορίτσια , η Δάφνη εξυπηρετική και χαμογελαστή !
Έκανα απλό μανικιούρ με μανό διαρκείας, και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
ΕΧω ξαναπάει και θα ξαναπάω σίγουρα :)