Ολα τελεια
Ομορφο περιβαλλον
Φιλικο . Μεγαλη ποικιλια σε ιδεες και υπηρεσιες!!
Απειρη γκαμα χρωματων για καθε γουστο!
Οτι χρωμα και σχεδιο να ζηταω παντα μου το κανουν!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Συντήρηση Νυχιών
ΕλεαννΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τελεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λιακου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι υπηρεσίες είναι πολύ καλές, οι κοπέλες εξαιρετικές. Ο χώρος καθαρός και φιλόξενος.
Μανικιούρ MiniΔείξε όλες τις κριτικές…
Anna K.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία όπως πάντα σίγουρα θα πάω ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο