Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και όλες οι κοπέλες φαίνονται επαγγελματίες! Η Έλσα που με ανέλαβε προσωπικά έσωσε τα νύχια μου καθώς πήγα 2 μέρες μετά από ένα ραντεβού σε άλλη επιχείρηση της περιοχής στο οποίο η δουλειά που έκαναν ήταν απαράδεκτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
fotini•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματική Εξυπηρετηση!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Bασιλικη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος και τα κορίτσια γλυκήτατες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Thalia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν και τελευταία στιγμή έκλεισα ραντεβού και επισκέφθηκα το κατάστημα για πρώτη φορά μπορώ να πω ότι η εξυπηρέτηση και η υπηρεσία που έκανα με άφησαν πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζούλια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
matoula•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και την εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Συντήρηση Νυχιών