Ολα τέλεια Τα κορίτσια καταπληκτικά, το συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
CHRYSI•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Κωνσταντίνα! Πολύ ωραίος χώρος ,με τεράστια ποικιλία σε χρώματα .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αθηνά Κ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω επισκεφθεί το κατάστημα 2-3 φορές. Δυστυχώς, η εμπειρία δεν ήταν η αναμενόμενη. Υπήρξε έλλειψη βασικής ευγένειας και ασυνέπεια στον προγραμματισμό, καθώς σε ραντεβού για πεντικιούρ δεν υπήρχε διαθέσιμη θέση. Η εξυπηρέτηση μου φάνηκε πρόχειρη και έχω αποχωρήσει με μικροτραυματισμούς. Δεν θα το προτιμήσω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελσα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Katerina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια εξαιρετικά, ο χώρος πανέμορφος και πεντακάθαρος. Οτι θεραπεία έχω δοκιμάσει, πέραν του μανικιούρ και πεντικιούρ που είναι στάνταρ δύο φορές τον μήνα, είναι υπέροχη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δάφνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αφροδίτη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ότι καλύτερο!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο